Klubber kan nu tjene penge samtidig med, de støtter en god sag. Et nyt samarbejde mellem Red Barnet og DBU giver lokale foreninger mulighed for selv at designe en julekalender, som kan sælges lokalt, så man let kan tjene penge til klubben eller holdet.

Tjen 20.000 kroner

Med ’Plads til Alle’-julekalenderen har Red Barnet og DBU gjort det let for klubber at tjene penge ved at sælge skrabejulekalendere.
En af fordelene ved lotteriet er, at der ikke er noget udlæg ved bestilling, og man først afregner, når kampagneperioden slutter. Vælger man at bestille med returret, kan man risikofrit tjene 15 kroner pr. solgt kalender. Og vælger man at bestille uden returret, tjener man 20 kroner pr. solgt kalender. Ved salg af 1000 julekalendere – tjener man således 20.000 kroner, hvis man har bestilt uden returret. Dertil kommer eventuelle indtægter fra de sponsorer, man kan sætte på kalenderen. 

Design jeres kalender – slip for bøvlet
Mange klubber og foreninger laver i dag egne julekalendere, men med ’Plads til Alle’-julekalenderen kan man stadig designe sin egen kalender, men slippe for bøvlet med administration af spilletilladelse og præmier.
Man bestemmer nemlig selv, hvordan julekalenderen skal se ud – det kan give flere penge i kassen og styrke det lokale sammenhold. Der er plads til eget billede i midten af kalenderen og klublogo, ligesom man kan tilføje fire selvvalgte sponsorer. Den indtægt, det eventuelt giver, kan man frit beholde.
DBU og Red Barnet tager sig af al praktik med spilletilladelse, gevinster, afregning og logistik. Der følger en udførlig salgsguide og salgsmateriale med, når man bestiller, så det er let at gå til.

Salgsperioden løber fra den 15 september til den 31. december 2019, så se mere og bestil julekalendere allerede i dag her: https://pladstilallejulekalenderen.dk/ 

Plads til Alle
Bag julekalenderen står Red Barnet og DBU, der siden 2011 sammen har kæmpet for, at endnu flere børn får adgang til foreningslivet. Med projektet 'Plads til alle' hjælper Red Barnet og DBU børn med at blive inkluderet i fritidslivet i Danmark. Når du køber eller sælger julekalenderen, støtter du Red Barnet og DBU’s arbejde for hjælpe børn, der er afskåret fra foreningslivet af sociale, økonomiske eller kulturelle årsager.