Film og webinar om rekruttering

FILM

Vi har lavet en række videoer, som er tænkt som en hjælp til jer, når I gerne vil rekruttere en særlig gruppe af frivillige. Det kan være forskellige unge mennesker, forældre i klubben eller seniorer i lokalsamfundet.

Det første der linkes til er et webinar, der blev afholdt i DBU Bredde regi. Webinaret havde til formål, at styrke klubberne i at rekrutterer og genrekrutterer frivillige. Webinaret præsenterer værktøjer, diskussioner og tilgange, der kan benyttes helt konkret ude i klubberne.

Webinaret kan tilgås her

Her finder du en samlet film, som generelt sætter fokus på frivilliges arbejde i fodboldklubber:

Her kan du se film, som I kan bruge til at rekruttere unge frivillige:

Her kan du se film, som I kan bruge til at rekruttere frivillige forældre:

Her kan du se to film, som I kan bruge til at rekruttere lokalsamfundets seniorer som frivillige i klubben:

Du kan downloade alle videofilerne her. (Du skal klikke på den film, du ønsker at downloade - det er ikke nok at afspille den fra biblioteket).