DBU Træningsprogrammer

Mailtop 1200X280px Dbutraeningsprogram V2

- CORONA-EDITION

CORONA-TRÆNINGSPROGRAM
Du får fuldt træningsprogram, beskrivelse af enkelt-øvelser både med tekst og grafik, samt video af alle øvelser. Helt gratis og lige til at gå til.

I corona-perioden lægger vi ud med årgangsvise træningsprogrammer fra U6-U12 og så samlede træningsprogrammer for årgangene U13-U19 med masser af variationsmuligheder i forhold til niveau og alder. Fra uge 25 er træningsprogrammerne også igen årgangsvise for U13-U19.

Bemærk, at DBU Træningsprogrammer holder sommerpause i ugerne 27-32, men vi er tilbage pr. mail til hver enkelt registreret træner efter ferien (husk at blive registreret som træner på turneringsholdet i KlubOffice, så du fortsat får programmerne efter ferien også).

Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 26 her - tema: 1v1/possession/pasninger.
Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 25 her - tema: Pasninger/større spil.
Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 24 her - tema: Driblinger/finter/småspil.
Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 23 her - tema: Afslutninger/1v1/pasninger.
Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 22 her - tema: Pasninger.
Se præsentationen af træningsprogrammerne for uge 21 her - tema: Småspil.

DOWNLOAD DBU TRÆNINGSPROGRAMMER HER
Der er to træningsprogrammer klar til hver uge. Download dem via knapperne nedenfor.

 


Find corona-regler, protokoller og svar på dine spørgsmål her

Se video-guide for corona-reglerne FØR og EFTER træning:

 


 

SÆRLIGT CORONA-PROGRAM AF 12. MAJ
Programmet er 16 øvelser uden kropskontakt, som er inddelt i 4 kategorier. Vi anbefaler, at du bruger en øvelse fra hver vandret række til træning, da dette sikrer en genkendelighed for både spillere og trænere og sikrer, du kommer rundt om de forskellige temaer.

Programmerne er ikke årgangsspecifikke, så vi har forsøgt at bringe 16 øvelser, som fungerer på tværs af alder og niveau - brug boksen med forslag til progression og regression i øvelserne, så du rammer dit hold bedst muligt.